Reforme u cilju zajedničkog napredka
Buduće poslovanje zasnovano na svetski priznatim metodama
Sa ciljem da postojeću krizu u zemlji i svetu prevaziđe sa što boljim poslovnim rezultatima, Upravni odbor Privrednog društva HCP d.o.o, na svojoj sednici (održanoj 4. juna 2014. godine) doneoje paket mera za unapređenje razvoja firme. Potreba za promenama pokrenuta je dinamikom uspona socijalnog i poslovnog okruženja, čija se brzina evoluiranja ne može izmeriti u današnjim uslovima.
Prvi i najpouzdaniji korak ka sigurnom napretku bio je povratak osnivača na čelo kompanije, Milomira Trošića, kako bi smanjenjem troškova, povećanjem prihoda, unapređenjem odnosa sa distributerima i dobavljačima osigurao ostvarenje HCP cilja. Naredni period biće obeležen velikim brojem inovacija, aktivnostima restruktuiranja kompanije i povećanom disciplinom i poslovnošdu HCP osoblja. Poseban akcenat stavljen je na podizanje kvaliteta postojećih proizvoda i lansiranje novih, originalnih, visoko-tehnoloških proizvoda po zahtevu tržišta.
Pomak u navedenim sferama ne bi bio moguć bez unapređenja kadrovskog dela firme, najpre u sektoru marketinga i prodaje. U cilju što bržeg dolaska do željenih rezultata, HCP upravni odbor je angažovao vrhunske stručnjake sa višegodišnjim iskustvom, koji će uspostavljanjem globalno priznatih sistema poslovanja doneti vrhunske rezultate, lako uporedive sa dostignućima vodećih svetskih IT kompanija.
Navedene akcije predstavljaju sam početak budućih reformi. Informacije o daljim, progresivnim aktivnostima i dešavanjima od značaja biće redovno ažurirane i dostupne na HCP internet stranici, kao i na zvaničnim HCP društvenim mrežama.